Publisert 31.10.2023
Skrevet av Kristina Juul Jørgensen
Video er en nødvendighet for bedrifter i dag, og skal du jobbe godt med markedsføring bør video være en del av strategien.
Sannsynligvis har du støtt på statistikk som understreker videoinnholdets viktige rolle på nett og i sosiale medier. Også markedsføringsgiganten Hubspot understreker at videoinnhold allerede lå høyt på markedsføringstrender, men at det i 2023 har økt i enda større grad.
Video er overalt og har blitt en uunnværlig del av den digitale opplevelsen for oss brukere. De ulike videoformatene spenner seg fra enkle snakke-til-kamera-opptak til mer komplekse kinoreklamer eller TV-reklamer.
Fordi vi jobber med video hver eneste dag, både direkte med kunder og via markedsføringsbyrå, har vi gjort oss verdifulle erfaringer slik at vi kan skreddersy videoene etter dine spesifikke behov.
Bruk video hvis du vil:
Hvordan?
La video binde salg og markedsføring sammen
Video vil ha stor effekt hvis det brukes som et strategisk verktøy som lar markedsføringstiltakene komplettere salgsprosessene dine.
Kristina Juul Jørgensen
kjj@oclin.no | 48225201
Vi har alle hørt det før, det beste kameraet er det du har med deg.
Ansiktsgjenkjenning gjør det lettere å gjennomføre liveproduksjon.
Oclin for Ulvang via Beck Studio
Gjenkjennelseseffekt og merkevarebygging i første rekke.
Bruk av video øker i markedsføring - med god grunn.